نیمه کاره ماندن  یک نوع برزخ است،
یک حالتی مثل روز اول سرما خوردگی که نمیدانی حالت خوب است یا بد؟
ما آدم ها در زندگی مان چقدر نیمه کاره داریم ،
بالاخره که چه ؟ یک روزی باید بنشینیم و به این فکر کنیم که در زندگی مان چقدر نیمه کاره داریم که دارند زیر خروار خروار سال های از دست رفته خاک میخورند و نیمه کاره تر و نیمه کاره تر میشوند .
آدمی یکجا باید بنشیند و فکر کند که چقدر تاوان داده است برای این نیمه کاره های زندگی اش ؟
چقدر بهایش سنگین بوده و خودش هرگز به آن فکر هم نکرده است ، به این فکر کند که اصلا این روزگار چطور پیش رفت که كدام نیمه کاره در زندگی اش نیمه کاره ماند!
به مانند یک فرزند آن ها را به دنیا آوردیم، شروع شان کردیم و بعد بدون آنکه حتی بفهمیم دستشان را مابین راه ول کردیم و آن ها را رها کردیم به امان خدا و آنها در کوران زمان نیمه کاره تر و نیمه کاره تر شدند و ماندند .
خوب و منصفانه که نگاه کنیم
ما آدم ها خورجینمان پر است از نیمه کاره ها ، روابط نیمه کاره، احساسات نیمه کاره ، دوست داشتن های نیمه کاره، علایق نیمه کاره ، آدم های نیمه کاره، خوشحالی های نیمه کاره و خاطرات نیمه کاره!
نیمه کاره ماندن مسئله ای است غمگین
نیمه کاره ها نه شروع میشوند و نه تمام،
در یک بعد از زمان گیر میکنند و بعد برایشان نه پای رفتن میماند و نه پای برگشت!
و هیچ چیزی بدتر از نیمه کاره ماندن نیست.


سرگرمی ، مقالات مفید و معرفی بهترینها نیمه ,کاره ,زندگی ,کاره، ,کردیم ,چقدر ,نیمه کاره ,کاره ماندن ,نیمه کاره، ,کاره داریم ,چقدر نیمه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان دانلود فیلم ،سریال و آهنگ عامل ذیحساب آموزش وپرورش سنقروکلیایی modernpsychology سریال های درحال پخش مدیریت کسب و کار MBAو DBA در رشت فرنام هتل پارک حیات